27/09/21

Dziwne zachowanie .

Witam Was kochani. Przez jakiś czas dodawałam wpisy na temat Łodzi. Kilku czytelników posało mi na e-maila jak i na facebooku że nie do końca były intersujące.
Postanowiłam więc nie pisać po Łodzi. Zmieniamm zupełnie taktykę i wracam do pisania o tym co mnie zdenerwuje i poruszy. Dzisiaj na blogu sutuacja która jest dla mnie dziwna. Otóż pracowała ze mną osoba z którą mijałyśmy się na zmianach. Ja kończyłam pracę a ona zaczynała. Możecie zapytać do czego zmierzam. Otóż chodzi o to że na początku rozmawiałyśmy o jej zwierzętach itp. Były momenty że wciągała nas w swoje problemy z dziewczynami ze swojej zmiany. Napeawdę jej wierzyłyśmy. Okazało się ze oszukała nas. To ona była konfliktowa i żyła w swoim świecie. Na koniec odeszła z pracy. Niby nic w tym złego. Jednak. Kilka dni przed odejściem z pracy omijała nas. Przechodiła tak jakby nas nie znała. Wzięła urlop i nawet z nami nie porozmawiała. Po prostu nas olała. Teraz nawet nie odposuje na wiadomości.
Czy to jest normalne zachowanie? Kochani pozdrawiam i życzę miłego popołudnia do następnego wpisu.

2 komentarze:

Park Staromiejski zwany też Parkiem Śledzia

Witam w poprzednim wpisie pisałam że przedstawię wam Park Poniatowskiego ale nastąpiła zmiana planów.  Dzisiaj napisze coś na temat Parku St...