20/11/23

Dla Ciebie

Cześć kochani dzisiaj publikuje dla was jeden z moich wierszy. 
DLA CIEBIE

Dla Ciebie miły wkładam sukienkę. 
Dla Ciebie miły maluję brwi. 
To Tobie nocą podaję rękę. 
Dla Ciebie złoto w mych uszach lśni! 

Każdego ranka witasz mnie czule. 
Ja odpowiadam z miłością Ci. 
W snach mych do Ciebie tylko się tulę. 
Tobie otworzę, gdy zechcesz drzwi. 

A gdy wieczorna przyjdzie godzina. 
I gwiazdka na niebie ukaże się pierwsza. 
Będę dla Ciebie, gdy zechcesz jedyna. 
I już nie zdołam dokończyć wiersza...
Dziś to już koniec. Jestem w małym dołku emocjonalnym więc kończę dzisiejszy wpis. Do następnego wpisu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Park Staromiejski zwany też Parkiem Śledzia

Witam w poprzednim wpisie pisałam że przedstawię wam Park Poniatowskiego ale nastąpiła zmiana planów.  Dzisiaj napisze coś na temat Parku St...